Service coördinator / Planner


Someren | Fulltime | Vaste baan

Functieomschrijving

Als Werkvoorbereider/Planner speel je een cruciale rol in het organiseren van zowel preventieve als correctieve werkzaamheden van onze service engineers. Je bent het centrale aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s en zorgt ervoor dat alle taken soepel en efficiënt worden uitgevoerd, met de klanttevredenheid altijd als prioriteit.

Werkzaamheden

  • Inplannen van preventief onderhoud aan de hand van servicecontracten en Relyon Service Management (RSM), inclusief het proactief maken van afspraken met klanten en het zorgen voor de juiste materialen, werkinstructies en service checklijsten;
  • Plannen van correctief onderhoud op basis van prioriteit, voortkomend uit service calls of preventieve onderhoudsopdrachten;
  • Inplannen van desinfectieopdrachten na offerte en het maken van afspraken met klanten hierover;
  • Coördineren van projectwerkzaamheden op verzoek van Projectmanagers;
  • Opvolgen van serviceopdrachten door zelfstandig vervolgacties te bepalen en uit te voeren inclusief het opstellen van offertes en het doorzetten naar relevante collega’s. Dit gebeurt aan de hand van beschikbare technische informatie of door informatie op te vragen bij de producent;
  • Voorbereiden van serviceopdrachten voor facturatie;
  • Definiëren van benodigde reserveonderdelen aan de hand van technische informatie, opstellen van offertes, opvolgen van offertes en bij opdracht bestellen van de juiste onderdelen. Ook wordt in overleg met de klant de werkzaamheden ingepland;
  • Onderhouden van klantgegevens en installed base in RSM, en optimaliseren van het systeem in overleg met de helpdesk van RSM;
  • Uitwerken van de klantenportal en dit overdragen aan klanten;
  • Trainen en coachen van service monteurs in het gebruik van RSM en administratieve werkzaamheden;
  • Beheer van servicecontracten in overleg met klanten en/of de Sales afdeling, met mogelijkheden voor verdere doorgroei naar de functie van contractmanager.

Profiel

  • Je hebt affiniteit met techniek en beschikt over analytisch denkvermogen;
  • Je bent secuur, geduldig en kunt goed prioriteiten stellen;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Bij voorkeur enkele jaren ervaring als Service engineer in een buitendienst functie;
  • Gedegen kennis van Microsoft office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Gedegen kennis van ERP systemen (AFAS is een pre).

Wat kun je verwachten

  • Een marktconform salaris tussen €2800,- en €3500,- bruto per maand;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenvoorziening en een laptop;
  • Een prettige werkomgeving met ruimte voor ontwikkeling.

Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Anne-Marie van den Ende anne-marie@stultiensrecruitment.nl / 06-29443874 of Lennart Stultiens info@stultiensrecruitment.nl / 06-21851562.


Solliciteer voor deze baan

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Toegestaan: PDF, DOC, DOCX. Max 10MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.