Vaste baan | 32-40 uur | € 3500 – €4500,- | Someren
Functieomschrijving
Als Service Manager draag je zorg voor het efficiënt laten draaien van de serviceafdeling. Je hebt een sleutelrol in de dienstverlening naar de klanten in het aftermarketproces. Je draagt zorg dat voor de gehele installed base het onderhoud wordt gepland, de storingen worden uitgezocht en geadresseerd en dat de dienstverlening tijdig en volledig wordt gefactureerd.
Daarnaast denk je mee in hoe verbeteringen kunnen worden aangebracht in de dienstverlening waardoor klanten zich nog meer gesteund voelen door de serviceverlening van onze opdrachtgever.
Je weet wat er speelt bij de servicemedewerkers, verantwoordelijk voor gereedschap beheer, houdt de procedures up-to-date en je draagt zorg voor de eigen- en teamontwikkeling.
De Service Manager zoekt ook klantcontact op om periodiek te evalueren en te adviseren in de vervanging van de installed base bij de klanten.
Als eindverantwoordelijke signaleer je uitdagingen op organisatorisch, personeel en commercieel gebied. Je verbindt, motiveert en houdt van duidelijke communicatie.
Overzicht van de taken en verantwoordelijkheden
- Algemeen verantwoordelijk voor de inrichting en bijhouden van RSM (het service management pakket) in samenspraak met AFAS;
- Verantwoordelijke voor de documentatie, het up-to-date zijn ervan en de archivering/terugvinden ervan;
- In samenspraak met finance in staat om financiële meetpunten voor de afdeling op te stellen en te controleren;
- Transformeren van de service organisatie van een volgende organisatie naar een voorspellende organisatie;
- Draagt zorg dat de monteurs zijn gepland en het benodigde (preventieve) onderhoud wordt georganiseerd;
- Dat de voor correctief en preventief onderhoud benodigde materialen en gereedschappen onderhouden en beschikbaar zijn;
- Draagt zorg voor de ontwikkeling van de medewerkers en houdt werk methoden mee up-to-date;
- Participeren in verbeterprojecten en betrokken bij de toekomstplannen van de organisatie;
- Leidinggeven aan de afdeling service;
- Tijdige en volledige facturatie van uitgevoerde werkzaamheden;
- Contracteren van servicecontracten met klanten;
- Rapportage over en van de uitgevoerde werkzaamheden.
Wat mag je van jouw nieuwe werkgever verwachten
- Salarisindicatie tussen de €3500 en € 4500,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband;
- Een uitdagende functie binnen een ambitieuze organisatie;
- Een leuk team met enthousiaste collega’s;
- Een zelfstandige functie met de mogelijkheid gezamenlijk vorm te geven aan de organisatie;
- Veel vrijheid in de wijze waarop je invulling geeft aan jouw functie;
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een financieel solide organisatie
Wat breng jij mee?
- Afgeronde MBO + opleiding met meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie of een afgeronde HTS opleiding;
- In het bezit van Rijbewijs B;
- Teamspeler;
- Onafhankelijke denker.
Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Anne-Marie van den Ende anne-marie@stultiensrecruitment.nl/ 06-29443874 of Lennart Stultiens info@stultiensrecruitment.nl/ 06-21851562.