24-40 uur | vast | Midden Limburg
Functieomschrijving:
Als Frontoffice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en gasten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verwelkomen van de gasten en ze tevens in te checken. Ook ga je de administratieve verwerking hiervan doen.
Over het bedrijf
Het vakantiepark ligt in een prachtig natuurgebied en biedt rust, ruimte en ontspanning. Met een diversiteit aan accommodaties en vergaderruimtes combineren zij de sfeer van een vakantiepark met de service van een hotel. Gezelschappen genieten van alle faciliteiten specifiek voor de eigen groep. Zo beschikken ze over o.a. 2 persoons hotelkamers met eigen douche en toilet. Tevens is er de mogelijkheid om een eigen vergader en/of trainingsruimte te reserveren. Daarnaast beschikt het park over een loungebar, restaurant, sportvelden en terrassen.
Werkzaamheden
- In- en uitchecken van gasten;
- Gasten te woord staan bij vragen;
- Kleine problemen of klachten oplossen;
- Meedenken over verbeteringen;
- Administratieve taken.
Vereisten
- Communicatief strek;
- Representatief;
- Ervaring in een vergelijkbare functie;
- Vloeiend Nederlands, Engels en basis Duits.
Wat hebben ze te bieden
- Salarisindicatie tussen de €2600 – €3200 bruto per maand;
- 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime;
- Reiskostenvergoeding;
- Een dynamische en uitdagende werkomgeving binnen een groeiende duurzame organisatie;
- Een gezellig en professioneel team van collega’s in een mooie omgeving met enthousiaste gasten.
Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Anne-Marie van den Ende anne-marie@stultiensrecruitment.nl/ 06-29443874 of Lennart Stultiens info@stultiensrecruitment.nl/ 06-21851562.