Recruitment specialist / HR Adviseur (M/V) 32 – 40 uur per week


Heb jij ervaring in de arbeidsbemiddeling en wil jij een volgende stap in jouw carrière maken? Wil jij als een echte specialist klanten voorzien van advies en jouw expertise inzetten? Een vaste baan met een rechtstreeks dienstverband bij een informele organisatie waar jij jezelf verder kan ontwikkelen? Jouw werklocatie is Eindhoven.

Functie omschrijving

Zodra de New Business Manager in jouw regio een nieuwe opdracht gegund heeft gekregen, word je na een goede briefing en overdracht verantwoordelijk voor het kwalitatief invullen van de vacature met de juiste kandidaat. Het goed analyseren, uitdiepen van de te vervullen vacature(s) in combinatie met de juiste kennis van het proces en cultuur bij jouw klanten maakt dat je optimaal in staat bent om tot een duurzame bemiddeling te komen.

Als consultant bij de nieuwe afdeling van onze opdrachtgever ben je de verbindende factor tussen je klanten en kandidaten. Door je ruime ervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling ben je in staat goede sollicitatiegesprekken te voeren en een competentiegericht interview af te nemen. Het optimaal beheren van jouw klanten- en kandidatenportefeuille is een belangrijk onderdeel van jouw functie. Je weet alle beschikbare recruitmentkanalen optimaal in te zetten en bent hierdoor slagvaardig om de juiste kandidaat te identificeren en te benaderen.

Voor je klanten ben je het verlengstuk van de HR afdeling en een professionele sparringpartner. Om tot een goede bemiddeling te komen, verdiep je je altijd in het kernproces, cultuur en structuur van je klanten. Je besteedt veel zorg en aandacht aan het opstellen van het kandidaat profiel richting je klant, je plant assessments voor kandidaten en je draagt zorg voor een correcte administratieve afhandeling.

Zodra de bemiddeling tot stand is gekomen, blijf je als consultant het eerste aanspreekpunt van je klant en is relatiebeheer een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden. Uiteraard ben je ook commercieel gedreven en ga je continu op zoek naar de juiste baan voor de Professionals in jouw portefeuille.

Aanbod

  • Een zeer uitdagende en dynamische functie met veel vrijheid en doorgroeiperspectief binnen een dynamische en ambitieuze organisatie waarin je volop je ondernemende kwaliteiten tot uiting kunt laten komen binnen een jong, ambitieus, succesvol en hardwerkend team.
  • Onze opdrachtgever biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een leaseauto en laptop horen bij de functie.
  • Ook kan je rekenen op een zeer aantrekkelijke pensioenregeling, bonusregeling en 8,5% vakantiegeld.
  • Daarnaast heb je recht op 25 vakantiedagen, 6,5 adv dagen en een extra vrije dag op jouw verjaardag!

Functie eisen

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling.
  • Je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende type mensen.
  • Je bent nauwkeurig en gedreven en je bent in staat langdurige relaties te op te bouwen met je klanten.

Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Lennart Stultiens info@stultiensrecruitment.nl / 06-21851562 of Anne-Marie van den Ende anne-marie@stultiensrecruitment.nl / 06-29443874


Solliciteer voor deze baan

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Toegestaan: PDF, DOC, DOCX. Max 10MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.