Coördinator financiële administratie
Vaste baan | 32 tot 36 uur | 3347 en 4902 euro | Herten
PSW ondersteunt cliënten met een (verstandelijke) beperking of andere ondersteuningsvraag, van jong tot oud en van een lichte beperking tot ernstig meervoudig beperkt. Werken bij PSW betekent dan ook werken in een organisatie die mensen wil verbinden en laten groeien.
Functieomschrijving – Coördinator financiële administratie
De afdeling Financiën bestaat uit 4 teams: de financiële administratie, de clientenadministratie, BI en control. Het team van de financiële administratie bestaat momenteel uit 6 personen. De afdeling Financiën is data en technologie gedreven en gericht op continu verbeteren. Een goede communicatie en constructieve samenwerking met het primaire proces, met andere ondersteunende diensten en binnen de afdeling, vinden wij heel belangrijk.
Je bent verantwoordelijk voor de juistheid, tijdigheid en volledigheid van de financiële administratie. Je verzorgt de btw-aangiftes en de verzekeringen binnen PSW, je bent verantwoordelijk voor de maandrapportages van PSW, het accountantsdossier voor de interim-controle en de jaarrekening. Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt voor de accountant tijdens het jaarrekening proces. Ook ben jij verantwoordelijk voor verdere procesverbeteringen binnen de financiële administratie en verzorg je de operationele aansturing van het team.
De afdeling Financiën is in ontwikkeling. Het afdelingsplan van 2025 t/m 20230 is in concept gereed. Op termijn is het de bedoeling dat je de clientenadministratie ook gaat coördineren. De clientenadministratie bestaat uit 6 personen.
Wat heeft PSW te bieden?
- Een overeenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar. Bij wederzijdse enthousiasme kan de overeenkomst (versneld) omgezet worden naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd;
- 32-36 uur per week;
- Inschaling CAO Gehandicaptenzorg FWG 55: min. €3347,- en max. €4902,- bruto per maand o.b.v. 36 uur, afhankelijk van opleidingsniveau;
- Je krijgt boven op je wettelijke verlofuren 14,4 stichtingsuren en 57 balans uren bij een fulltime dienstverband
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals fietsplan, een fitnessregeling, extra verlofuren, reiskostenvergoeding en een eindejaarsuitkering;
- Ruimte om je te ontwikkelen en opleidingen te volgen;
- Mogelijkheden om thuis te werken met een thuiswerkvergoeding;
- Een uitgebreid vitaliteitsprogramma op het gebied van fysiek en mentaal welzijn. Denk hierbij aan (online) coaching, inspirerende workshops, trainingen, gezondheischeck en uiteraard een gezonde werkomgeving waar jouw welzijn echt prioriteit heeft;
- Wij werken sinds 2018 met power BI en lopen in de zorgsector hierin voorop.
Wat breng jij met je mee?
- Een afgeronde WO- of HBO-opleiding in een (bedrijfs) economische richting;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- Ervaring in de zorg en ervaring met Afas Financieel is een pre maar zeker geen must;
- Je hebt affiniteit met data en procesgericht denken, je hebt ervaring met financiële applicaties en fiscaliteiten en je bent analytisch sterk;
- Naast een vakmens, kun je ook goed omgaan met mensen en kun je goed samen werken;
- Je bent ambitieus, leergierig, enthousiast en denkt in creatieve oplossingen/ideeën.